assalamualaikum wahai pembaca , Tangan menaip , otak berfikir,hati berkata-kata , mata melihat , mulut berbicara . DiBloglah aku bercerita ..Luahan dan cerita tentang hidupku.. Selamat membaca !

Wednesday, December 15, 2010

badmood .

erm.. xtaw nk tulis ape sbnrnye ....

hari ni moody skit lah , bgn tdo pukul 10:50 , then tros mandi , lepas mandi turun bawah , tgk mama buat ape , makan makan , tgk tv sambil baring , pastu tdo .. TIDO jea hari ni , xtahu lah ape yg penat sgt , tp mmg bdn x larat  , n pening pening ,sume tu lah !

pukul 7.00 pm until 10.00 pm .tuisyen ..kat tuisyen td ada mood skit , sbb cikgu asyik buat lawak jea ! huhu .. tp byk kali gak lah aku pandang bwh ,mcm ada somethings , xtahu lah ape benda ,

skrg nie mmg xde mood langsung , online sambil dgr lagu LOVE THE WAY YOU LIE part 2 , tu lah aku , klau boring , klau badmood , duk sorg2 dlm bilik , dgr lagu atau temenung ....

skrg , aku selalu rasa cam xde perasaan ... tahu ape maksudnye ?? yela , klau bende lawak , aku x gelak , klau org sakit kan hati aku , aku x marah ,aku x sdh , aku rasa biasa2 jea ...

 mcm seorg perempuan yg tiada perasaan . hurm... hati ni kdg2 rasa tenang sggttt , kdg2 pulak , rasa mcm ada benda x kena ! huh ! :(
rasa nk nangisssssssssssss !

YA ALLAH ,TOLONG LAH HAMBA MU INI ........................................................

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers