assalamualaikum wahai pembaca , Tangan menaip , otak berfikir,hati berkata-kata , mata melihat , mulut berbicara . DiBloglah aku bercerita ..Luahan dan cerita tentang hidupku.. Selamat membaca !

Saturday, December 25, 2010

cerita di tandas tesco cheras !

hahahaha , nk cerita pasal tandas lak nie , haha , xde keje kan aku ? hahaha ,oke lah , mcm nie cerita nye , td g ar tesco ,sbb abh ada kerja skit , nnt KITAORG kerja kat sana , hahaha , sebulan dpt 500 ringgit , haha , kaya lah aku , haha ,tp yg aku tgh pikir2 kan nie ,aku dah ar sek kat perak , abis tu sape nk jaga kedai tu ? hurrmm....... lepas jea mkn td ,tros g tandas , kau tau jea lah bau die wangi mcm mana ? HAHA , nk pengsan aku bau ! haha , dah ar ramai , kena ar tunggu , aduihhh , aku xtau ar diorg dlm bilik air tu buat ape , BUANG AIR ke buat tandas ? lama gile dohh ! haishhh ,then tunggu lahhh , tunggu tunggu , ada seorg mcm india nie , die salin pampers anak die , then die ckp kat aku ...mula2 aku xfaham die ckp ape , aku pon ya ya jea lah ape die ckp , die ckp then tangan tunjuk kat bilik air tu , haisshh =.=' , lupa lupa nye die ckp "can you help me ?caring this baby ?" bru ah aku faham ! :D , mula2 ,ape die ckp pon aku TARAK FAHAM , then aku dukung ar ank die sbb die nk pkai kan pampers , HAHA , baek x baek x ? HAHA ,then org dlm tandas tu pon bru kua !aku pon masuk ar , masuk2 , JIRAN tandas aku , bukak pintu kuat gyle ! haishh , bergegar tandas aku ! haha , pastu  org ketiga  lak masuk tandas sblh , perghhhh , die masuk jea , bau rokok ! n buang air pon isap rokok ,cam laki , hurr.... then aku kua ar tandas , aku basuh2 tandas ! HA ! basuh tandas ??! basuh tangan ar! HAHA , dah basuh tangan ,aku pon g ar utk PENGERING TANGAN TU , aku pon letak ar tangan kat bawah uhh , letak2 , xde pon kuar angin die tu , haishh , pastu aku nk KETUK benda tu , aku baru nk TUMB....... ada seorg AMOI ni terlanggar kaki aku ! tercabut selipar , HAHA , pastu aku ckp ar SORRY SORRY , sume dlm tandas tu tgk aku , malu jea , HAHA , dah ar aku bru nk ketuk benda tu , pastu amoi tu lak jadi penghalang aku utk tumbuk bende tu , nasib x tumbuk , klau aku tumbuk , mmg JAHAT ar , haha.........

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers