assalamualaikum wahai pembaca , Tangan menaip , otak berfikir,hati berkata-kata , mata melihat , mulut berbicara . DiBloglah aku bercerita ..Luahan dan cerita tentang hidupku.. Selamat membaca !

Thursday, December 9, 2010

hadiahhhh ..............

hadiah ??? oh , hadiah ??? hurm.......sedih nya lah wei , hadiah aku hilang , dah ar hadiah yg pling mahal , wei !!! mcm2 ada dlm kotak tu ,waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....:'( , syang nya lahhhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aku dpt dari seseorang yang minat kat aku , aku suke sgtt hadiah tu , tu lah hadiah yg special utk aku , walaupun aku xsuke die , die yg suke aku , tp tetap aku hargai pemberian die , haduhh , knpe aku kata special ? sbb , hadiah tu , duit die sndiri , die kumpul dr awal tahun hingga lah hari jadi aku ,semata-mata nk beli utk aku hadiah , hadiah tu aku dpt pada thun lepas , huh ..die kata kat aku " liyy , aku bagi hadiah kat kau ni, ikhlas , aku xminta ape2 balasan" aduihh...............sedihh nyeee , tup tup , aku gtahu die "wei , hadiah yg kau bagi dekat aku tu , ilang , adk aku bg ilang "huh , ape perasaan die ?!!!!! ape ?!! sedih baii ! aku dapat rasa ape yg die rasa , then die cakap "xpe.....nnt aku beli yg lain " perghhhhh , AKU XMINTA PON ,huh , aku tgh usaha cari barang semua tu ......sorryyy h _ _ i _ _ , huh ,

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers