assalamualaikum wahai pembaca , Tangan menaip , otak berfikir,hati berkata-kata , mata melihat , mulut berbicara . DiBloglah aku bercerita ..Luahan dan cerita tentang hidupku.. Selamat membaca !

Saturday, February 19, 2011

please help mee :(

salam. lama tak updated blog . bukak jea blog tpy tak updated , sbb x taw nk updated ape . haha , firstly , aku nk ckp .. mmg x caya arrr lagi beberape bulan jea PMR . skrg da penghujung bulan 2 . adoiiiiiiihhh .. haty ku "dupdapdupdap" cuaaakkkkk seyhh ! dah arrr aku tak brape boleh pick up sgt .susahh lahhhh mcm nie :( . skrg nie kalau satu subject dah habis di pelajari , cikgu akan buat test paper , markahhhh aku * per 20 , mmg sikit ar! mcm org x belaja . susah arrrrrrrghhhhhhhhh ! please help meeeeeeeee !!!!!!! hurmm ... aku target 3A jea first exam nie ( BM , PI and KH ) tu jea, yg laenn ??? yg lainn aku NO comment arh ,, huhuhu ,,,,,,,,,,,

bf ? hahahhahahahhahahhahahhahahahhaha ! noooooo commmentt ! haha , kalau aku dah ada bf , kau nk ckp ape ??????? haha !  ada lahhh , privacy tuuu ,,, haha ,,, *ngade-2 *

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers