assalamualaikum wahai pembaca , Tangan menaip , otak berfikir,hati berkata-kata , mata melihat , mulut berbicara . DiBloglah aku bercerita ..Luahan dan cerita tentang hidupku.. Selamat membaca !

Thursday, July 14, 2011

nyampah lah -____-

okeaa assalammualaikum :] ,
haishhh ...ari nie aku byk sgt benda yg aku m.e.n.y.a.m.p.a.h ! eyh wei ! aku nak tanye ! asai GEDIK sgt haa ?? asai wei ! asal PLKN wajib disertai oleh semua pelajar ting 5 start tahun 2012 ?? kalau sekejap xpe wei !!!! nie 6 bulan ! haishh .. benci toi lah! aku dah ar xnk masok PLKN bongok tu..sekse bhai masok ! aku nie dah ar sakit , kat sana kena aktif , mao nye time2 tu aku lelah cam ne ?? nk tanggung ??? haa .. xde makne kementerian nk tanggung ! dah ar x brtanggungjawab ape yg terjadi ! kalu mati , mati ar kat situ ! yea?! eeeeeeeiiiiiii ! pastu spm , wajib lulus SEJARAH ! semua nk lulus !!!!! haishh , panas btol aku ! klo aku tak dpt masuk UNIVERSITI , siappp !!! semua nk wajib ! masuk U pon wajib ar ! hahah :p  toi tak ? baru adil kan kan kan !!!!!
kay , this week PRA PERCUBAAN PMR , yeahh !! mmg best dpt soalan SUSAH ! aku ske gile-2 arh ! anddd byk aku kosong kan :] hebatt kan ? huhu~wei , pra pon nk susah ke ?? nie blum trial btol2 , or pmr btoi2 , haishh , dah naik mental aku jwb tdy ! boleh plak time aku nk jwp mate paper 1 , kalkulator rosak , uhu , mmg nk nanges time tuh kot !!! dah ar masa tinggal 30 minit je , huhu , tp nasib cikgu bg aku kuar , boleh ar aku mintak kat
SYS AREARE yg cantek tuh ! (serious lawa wei ) kat kelas die , 4 sc 1 , huhu , thanks areare syg <3 ,kerana mu lah ku dpt menjawab soalan , huhu , yesss ! sok last exam , sok exam geo , sej and kh , then 2 minggu lps tu ada trial pmr , then lasttt skli , PMR EXAMINATION :]
kbaii , [:

1 comment:

  1. ececehh . haha . apelahh nana nie . most welkems lahh :)

    ehem2 : thanks . nah 2posen . beli beg lagik . ekeke :D

    ReplyDelete

Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers