assalamualaikum wahai pembaca , Tangan menaip , otak berfikir,hati berkata-kata , mata melihat , mulut berbicara . DiBloglah aku bercerita ..Luahan dan cerita tentang hidupku.. Selamat membaca !

Monday, August 1, 2011

malu weiyh !

salam ramadhan :)
haha , hari nie aku nk cite pasal kejadian hari sabtu , time aku otw nk g sekolah (ada addition class) bahasa inggeris , punyee semangat bhai ! wa kata ! pukul 8 :30 wa dah chaww dri umah , nk tahu ape terjadi ?? huhu , korg tahu ar an , aku ni *mengelabah* hahah!!! , time otw nk g sekolah aku bwk moto , punye laju arhh ! tetibe ! moto mati tgh-2 jalan , maluuu nye , sume olang d situ tgk ! pakcik2 yg tgh mengopi(time tu blum puasa) sambil bace surat khabar , sume terkejut ! dah lah kuat bunyi nye! then ada sorang pakcik ni , gelak mengekek ! adoiiiyyy ! aku ingat abis minyak ,lupe-2 nye sbb moto tu tak panas kan enjin lagi , so boleh mati bile2 saja ,then aku terdgr "knpe tu ?!" huuuuuu -____- , malu , tebal muka2 aku ,huhu ,

pengajaran : jgn lah bwk moto laju-2 sgt , and make sure moto tu dah dipanasakan enjin sebelum menunggang nye if tak , cam aku ar jdnye :)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers