assalamualaikum wahai pembaca , Tangan menaip , otak berfikir,hati berkata-kata , mata melihat , mulut berbicara . DiBloglah aku bercerita ..Luahan dan cerita tentang hidupku.. Selamat membaca !

Monday, October 17, 2011

tension gile ah !

salammm ..huh ! tarik nafasss hembusss .......
sudah beberapa jam aku mengadap komputer nie , sbb kn BLOG nie jea , naik buta dah , dah ar tulisan komputer nie besar2 , mcm org buta tgh tgk !! mula-2 happy giler ah blog dah cantik , alih-2 mcm TAIK gak ! aduih !! nie mula nk maki nie , buat punye lama , pastu ilang cam tu jea ?? sama tak bengang an ! td aku saje try nk buat button like facebook , SAJE je , pastu , ape benda ntah yg masalah , tros ilang , aku memekak sorg-2 kat dpn komputer ni , pastu abg aku tnye , "npe ?" aku ckp lah "TAKDE APE AH ! BENDA **** BUAT HAL ! " huhu , hamekkkkk kao ! huhu , sian abg aku , die tnye baek2 ,aku ckp ntah ape, huhu , sorry ek SYAHMI ?? nnty aku blanja mkn ! (insyaALLAH) . dah tutopp cite pasal abg aku , tu bia aku uruskan ! HAHA ! , aku nk ucap thanks byk-2 kat Farahin yg byk bantu aku utk mencantikkan lagi blog nie ! tp aku lak gatai-2 nk try itu lah ,ini lah , alih2 ilang :'( , kang aku buang blog nie kang , bru tahu ! nyampahhhhhh aku ! hurrr.......


                            thanks sbb sudi bace :) Do read ,do like :)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers