assalamualaikum wahai pembaca , Tangan menaip , otak berfikir,hati berkata-kata , mata melihat , mulut berbicara . DiBloglah aku bercerita ..Luahan dan cerita tentang hidupku.. Selamat membaca !

Friday, December 9, 2011

ombak rindu


haha . dah lama tak updated ,maklum lah BUSY , busy tido :D , aku mimpi buat peta malaysia , haha , okay lah aku malas nk bebel byk-2 , arini aku nak post pasal movie OMBAK RINDU , ade orang jealous sbb tak dapat tgk cerite tu , haha , weiyh ? mmg gempakkk arrr cerite tu , mula-2 aku BOSAN nak mati rasa menyesal , tp bile dah 30 minit lepas tu rasa FUHHH , layannn~ haha . mmg meleleh lahh , haha , tambah2 ade AARON AZIZ ,fuleeemaaakkk , hensem ! time dia menangis , aduihhhh , cair doh , haha , *okay stop cite pasal dia* haha ,tapi kan aku nak komen siket , *ceee suke2 makbapak atok aku punye nenek jea nak komen sana komen sini* HAHA , maya karin macam tak sesuai sangat ar pelakon cite tu , hoho , takpelah nak buat mcm mana , bkn aku pengarah cerite tu pon ,haha ,nnt aku nak cerite "azura" lah pulakk mcm best , tak pon cerite "songlap" haha , *ramai org gile judi* haha ,okay ar dah tak tau nk post ape , hehe , bye :) assalamualaikum :) ,haaa jap3 , kite suke lah ORG tu dah sihat , aritu die masuk hospital :'( waaaaa , sedih tau , huhuhu ......



                            thanks sbb sudi bace :) Do read ,do like :)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers