assalamualaikum wahai pembaca , Tangan menaip , otak berfikir,hati berkata-kata , mata melihat , mulut berbicara . DiBloglah aku bercerita ..Luahan dan cerita tentang hidupku.. Selamat membaca !

Monday, January 9, 2012

hari pertama .



huhu ,sihatt ?? hehe , okay hari nie hari pertama dalam minggu nie .hari pertama , perut dah buat hal ! perghhhh , perit rasanya ! dan, arinie FIRST time aku belaja fizik dan kimia . wowww ! boleh tahan ar -___- kimia boring sikit ar , tak minat -.- , guru kelas aku yang ajar kimia , dia kata kimia nie kita blaja "masak-2 jea , campo sana , campo sini " wuhuuu , cikgu cakap , dgr mcm senang , bile aku belek2 sana capter yg terakhir , susah lah .. huhu , aku blaja kimia menguap ,HAHA . baru capter 1 tu dan 2 daa nak tidoq ! haha , ish2 ,liyana liyana ! haha , ape nak jadi nie haa ?! hhohoho .kay aku cite pasal time blaja fizik pulak ,ceee mula2 semangat ar blaja , asal cikgu tanya , aku jawab , haha .. syok2 blaja , perut aku punye lah pedih ,, haishh kacau line btol !! aku pon terkejar2 gi tandas kotor tu , hahahha , *jahat kan * hina tandas sek sendiri , haha . kay dah aku xnk cite pasal pelajaran . dalam otak aku nie , tgh terfikir2 ape yg cikgu2 aku cakap kat kami sekelas, diaorg kata , pikir betol2 , adakah kamu pilih kelas yg betul utk masa dpn kamu ?? kalau kamu semua tak boleh bawak kimia , fizik , addmath , susahh kamu nnt ,hhuhuhu , adoiii , huhu , budak kelas aku da 2 org pergi berhijrah ke kelas lain , deme amik kelas seni ,sastera .. deme taknak serabut kan kepala , hoho , takpelah , itu deme , tak semestinya , deme tak leh amik , aku pon takleh kan ?? hohoho .. haaa , kay lah aku penat nak menaip nie , esk ade ICT ar , balik lambat -.- , huhu ict tu ape ?? haaa , sat2 aku nak explain , "information and comunication technology " hahahhaha , bye <3

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers