assalamualaikum wahai pembaca , Tangan menaip , otak berfikir,hati berkata-kata , mata melihat , mulut berbicara . DiBloglah aku bercerita ..Luahan dan cerita tentang hidupku.. Selamat membaca !

Saturday, February 18, 2012

yey3 :D



HAHA . kay rini aku nak post pasal hari unit bruniform , perghhhhh ! penat2 ! tp penat aku brbalui menang :) semlam latih kwad punye ahhh KAWKAW ! dr pukul 3 hingga 6:50 PTG , dah ar pagi tu ade raptai , kena berjemur ,kicap lahh mukaaa ,haaishh takpe2 , lepas nie aku dok umahhh jea , taknak berjemur , haha :P haaa , pagi tadi kat sekolah rase gembira sgt ! sbb aku rapat ngn dia , hehehe sian dia cat kapur tumpah ,tp takpe , aku tolong dia lap kan :) heheh dan tolong dia buat banner ( kaler jea ) hahah , td kwn aku kata " naaa , hang period ke ? bocorr !! " pastu aku ckp " haaaaa !! bocor ??" mengelabah gile , padahal , kaler tu merh sbb kan tolong deme kaler arh , haha ,sengal btol~ mmg aku tak mkn ah kat sekolah arinie , sbb sebok jugak , kelam kelibut skit , sblum kwd aku terkejar2 utk buat persembahan , aku solo :P hhah ,tak tau ah sedap kea tak , hahah , main nyanyi jea ,dpt nom 3 kot , hahah , jadi ar tu ,yg pasti ! keseluruhan Kadet Remaja Sekolah menang ! harhar :) kay lah tu jea aku nak ckp , bye !! love KRS 4ever :))))

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers