assalamualaikum wahai pembaca , Tangan menaip , otak berfikir,hati berkata-kata , mata melihat , mulut berbicara . DiBloglah aku bercerita ..Luahan dan cerita tentang hidupku.. Selamat membaca !

Tuesday, August 16, 2011

tido jea !

assalamualaikum :) , hari ni hari yg penat and haus , (biasa ar nama pon PUASA right ? ) hahha , hari nie g sekolah , sampai rehat ada sambutan kemerdekaan :) ada nyanyi nyanyi, aku paling semangattt ! YESSS ! saya bangga jadi rakyat malaysia , HAHA , then bal bla bla .. dah habis sume tu , kitaorg sume naik kelas , blajoo lah ! aku malasss sgtt arinie ! tak taw ar setan mana hasut !hahah , time mathematics td , kena ceramah ngn cikgu salmiah , THANKS CIKGU :D muahh , then time sejarah , aku tahan jea mata , but it's okea , cikgu favourite aku , BHAHA , andd last sekali waktu pendidikan islam , aku TIDO ! huhu , bestt wokk !! lena bhaii ! cikgu ckp " nama LIYANA , dekat dekat dgn LENA , " okea , hari ni balik pukul 2 , solat kat solat sumee , mula-mula mmg xnk pergi tp kena tahan spe yg lari , sooo aku pon bergi ! bgus LIYANA ! hahah , k baiii :)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers