assalamualaikum wahai pembaca , Tangan menaip , otak berfikir,hati berkata-kata , mata melihat , mulut berbicara . DiBloglah aku bercerita ..Luahan dan cerita tentang hidupku.. Selamat membaca !

Tuesday, August 9, 2011

trial is over !!

salam , yessszzzzaaaa ! akhirnye.....habis juge exam trial ! fuhhhhh ! ade susahhh , ada senang , alhamdulillah dpt jwb and doakan aku dpt result ok ye ?? dpt jea semua result percubaan , aku teros nk apply sekolah asrama , kalo dpt , insyaALLAH :) teringin gak nk masok asrama :) sbb org kata , masok asrama best !! *iye ke ??* aku ingat nk apply SBP (sekolah berasrama penuh) tp bile pikir balik , susahh nk masok sekolah berasrama penuh , kalo cam tu nk apply sekolah teknik , abg aku kata , apply teknik kat setapak , sbb ?? girl school :) huh ! act aku taknak masok sekolah perempuan je ., nk campur2 , abg aku kata , kalu ko tak nk couple , tak nk pikir pasal lelaki ,better masok sekolah pompuan :) ade btoi gak ape die ckp kan ?? huhu ~ ntahhhh lahh , tgk ar camne ........ lgipon aku taktaw nk amik kos ape or dpt kos ape (itu kalo pihak sekolah sana bg) huhu , ape2 doakan yg terbaek utk sya :) dan insyaALLAH sya akan cuba yg terbaik :)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers