assalamualaikum wahai pembaca , Tangan menaip , otak berfikir,hati berkata-kata , mata melihat , mulut berbicara . DiBloglah aku bercerita ..Luahan dan cerita tentang hidupku.. Selamat membaca !

Saturday, January 14, 2012

si penyelamat dunia :]



haa , kali nie post aku special sikit , sebab aku nak cerita pasal BUDAK atas nie , HAHA , nama diaaa....... jeng3 , Anwar panggil dia nua saja , haa, lupa-lupa ! soorryy nua ! nana curik gambar ! haha , padan mukaaa :P , haha ,okay back to the title ,Si Penyelamat Dunia , haha , dia lah penyelamat aku :P kah3 , pada mula nya aku memang tak kenal dia , tak pandang dia pon , yelah maklum lah time couple dlu , mana ade pandang org lain , alih2 , kena tinggal mcm tu jea , huh ! perit rasa nya  .xpe lah , dugaan hidup :) ,aku start rapat ngn dia time mula2 , kita chat time tu bulan 7, bile kitaorg online jea , msti tegur , then sampai satu tahap dia bagi nom dia kat aku , aku pon save lee , lepastu ape lagi ! msg ar ! haha , pada mulanya , kita org jarang msg , kekadang jea , tp skrg SELALU kan2 ? msg ngan dia mmg best ! salu happy kan aku :') , kami T.T.M jea , teman tapi mesra , hoho , aku paling ske time dia baby face ! haha , comel jea , haha , selama kami msg , kami berkwan ,dia lah yg penaik semngat aku ! kitaorg suke berangan , haha , tinggi angan kami tu , haha , sampai ade anak ! bhahaha , dia tak pernah skitkan hati aku , tp kekdang tu aku jealous gak ! hahaha , eh3 ! tak tak ! aku jea selalu buat dia skit ati , kan ? takpe , aku tak amik hati pon :) kami byk persamaan , haha , birthday kitaorg bulan NOVEMBER , haha , tarikh dekat2 , pastu nama panggilan dia huruf N , kan3? hehehe ,haa , sesuai kan kami ? bhaha , *perasann * ape2 hal dia lah tmpt aku mengadu , hahah , mengada kan ? haha , dia pon sama :PP , haha , haaa , aku stop sampai sini dlu , ujan lobat ! nnt sambung balik :) chawww , ^^,
NANUA :)

1 comment:

Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers