assalamualaikum wahai pembaca , Tangan menaip , otak berfikir,hati berkata-kata , mata melihat , mulut berbicara . DiBloglah aku bercerita ..Luahan dan cerita tentang hidupku.. Selamat membaca !

Sunday, January 22, 2012

handphone ;)


lalalala~ haaa , kli nie post aku , aku nk cite pasal henset , wohohoo , baik pulak bapak aku :p , haha , dia tgk henset aku then dia cakap kat mama " ida , siann tgk nak pompuan besar(aku) kita nie , dia kata nk henset bru , dh lama dia gune henset tuuuu" hahaha , haaa , nana tak mintak pon , abh yg memndai kay :P tapi ape salah nye kalau nak belikan yg bru , saya *okay je , HAHA ,klo boleh aku nak jenis sony ericsson SATIO :P
haha , smart arh aku tgk henset tuuu , terpikat bile tgk :P hahah boleh tk abh :P boleh rrr , dr abh nak belikan BB , baik abah belikan sony , BB tak minat ah , haha , okay3 ! aku taknak harapkan sgt , takot kng tk dpt , huhuhu , klo nak bagi , bagi lah , klo taknk , it's okay :) i don't mind anythings ;) byeeee :)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers