assalamualaikum wahai pembaca , Tangan menaip , otak berfikir,hati berkata-kata , mata melihat , mulut berbicara . DiBloglah aku bercerita ..Luahan dan cerita tentang hidupku.. Selamat membaca !

Saturday, February 11, 2012


haaa ..ape entah aku nak cakap , mcm takde bende jea , hahah .huhu , hari semakin hampirrrrr.......moh kita fight !! PBSM dan K.P , moh kita fight ! kiri kanan kiri , kiri kanan kiri *haha, semangat*hitam lee muke aku ,kay takpe , demi KRS yg tersyg :P , haha , 18 nie bakal menentukan nya , cehhwahh , hahha , mcm nak kwin jea ayat :P , hahaha , aku cuak dohh , tp stndard ar , kalah menang adat permainan kan ? hoho , tak de yg nak kalah kan ? hohoho . kay ar bye :) *post benda yg tak penting* HAHAH , Fuuuyoooo , arinie aku tgk DIA main gitar , smart sial !! haahahha , tergugat iman :P

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers